بهینه سازی سایت
سئو و بهینه سازی چیست؟
هرآنچه درباره بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو باید بدانید
سئو سایت ، بهینه سازی سایت ، خدمات سایت و کلماتی از این قبیل از جمله عباراتی اند که روزانه افراد زیادی در جستجوی معنا و مفهوم آن هستند. ما در این مقاله می‌خواهیم با زبان ساده به مفهوم کلمه سئو و بهینه سازی سایت و اهداف و اهمیت آن بپردازیم.

سئو سایت یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو گر در کشور ما هرچند بسیار دیر ولی با سرعت قابل توجهی در حال افزایش و گسترش است.  تا چند سال پیش وقتی کسی صحبت از سئو می‌ کرد ،کمتر کسی در بازار کار با این کلمه آشنا بود.

بهینه سازی سایت صرفاً در بازدید زیاد از سایت در ذهن مردم عادی جا افتاده بود امروزه اکثر بازاریان و حتی دارندگان کسب و کارهای کوچک تا حدودی با مفهوم خدمات سئو سایت و بهینه سازی  آشنا هستند. وقتی آنها می بینند  رقبای آنها زودتر دست به کار شده و با طراحی و بهینه سازی سایت خوب در این بازار کساد از دیگر همکاران خود پیشی گرفته‌اند. برای اینکه در دنیای تکنولوژی پیشرفت کنند و از دیگر رقبا عقب نمانند تصمیم میگیرند وارد دنیای بزرگ اینترنت و بازاریابی دیجیتالی شوند.

وب سایت
آیا صرفا داشتن یک سایت برای رونق کسب و کارتان کافیست؟
مدیران کسب و کار در گام اول با استخدام برنامه نویس یک سایت ایجاد می‌کنند و منتظر می‌مانند تا تماس ها برقرار شوند. و از این طریق فروش خود را افزایش دهند، ولی با گذشت زمان اندکی هیچ  تماس برقرار نشده و تغییر ملموس در کسب و کار آنها ایجاد نمی‌شود. اینجاست که از خود می پرسند چرا با اینکه هزینه زیادی برای سایت متحمل شده‌اند نتیجه مطلوبی را دریافت نکرده اند. و حتی  ممکن است اشکال کار را در طراحی سایت و کم کاری برنامه نویس بدانند . در حالیکه اینطور نیست ایراد کار هیچ ارتباطی به برنامه نویس یا طراح سایت تان ندارد.
چرا از سایتم هیچ نتیجه ای نگرفته ام؟

دنیای بازاریابی دیجیتال بسیار بزرگ و گسترده است هر سایت به تنهایی و در حالی که بهینه سازی نشده باشد، حتی اگر مبلغ بسیار زیادی بابتش هزینه کرده باشید و  بهترین و قوی ترین سایت به لحاظ  برنامه نویسی و دیزاین هم که باشد ، به تنهایی هیچ کاری نمی تواند برای شما انجام دهد . در واقع یک سایت بهینه نشده اصطلاحا یک سایت مرده است .  برای دیده شدن شما نیاز دارید تا سایتتان را به صفحه اول گوگل برسانید . روزانه میلیون ها ها کاربر در حال جستجو در موتور های جستجوگر بخصوص گوگل هستند. کسب و کار شما هر چه که باشد مطمئن باشید تعداد کاربران قابل توجه ای در حال جستجوی کلماتی مربوط به کار شما هستند . بهینه نبودن ، سایت شما را در بهترین حالت در صفحات آخر گوگل نمایش میدهد و یا شاید اصلا ایندکس نشده و حتی نمایش نیز نمیدهد. شما نیاز دارید تا با بهینه سازی سایت تان خود را به صفحه اول موتورهای جستجوگر گوگل رسانده ترافیک سایت خود را بالا ببرید و توسط کاربران دیده شوید.

بهینه سازی سایت چیست؟
سئو سایت
اینجاست که شما متوجه میشوید که نیاز به بهینه سازی سایت خود دارید و باید روی سئو سایت خود کار کنید تا بتوانید به صدر نتایج گوگل برسید.

سئو چیست؟

سئو در واقع مخفف عبارت Search Engine Optimization یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر.

بزبان ساده تر کلیه عملیاتی که برای رعایت اصول و قوانین سئو بایستی رعایت کنیم ، تا به گوگل بفهمانیم که ما بهترین سایت هستیم . ما خوب هستیم و پتانسیل این که در رتبه بالا قرار بگیریم را داریم . گوگل نیز توسط ربات های خود سایت ما را  بررسی کرده و سایت ما را در صدر نتایج خود قرار می دهد.

سئو سایت یکی از زیر مجموعه های اصلی دیجتال مارکتینگ است . شما بدون سئو سایت تان هیچ گاه نمیتوانید نتیجه دلخواه خود را از آن انتظار داشته باشید . بدون سئو سایت در واقع پول خود را هدر داده اید و بدون شک یک بازنده هستید. بدون تعارف بگویم اگر بفکر ایجاد یک سایت هستید حتما بفکر بهینه سازی سایت نیز باشد در غیر اینصورت بیهوده وقت و هزینه خود را صرف هیچ نکنید.

رتبه بندی گوگل
برای رسیدن سایت به صدر نتایج گوگل چکار باید بکنم؟

همانطور که قبلا هم گفتم روزانه میلیون ها نفر در حال جستجوی خدمات ، کالا و … در گوگل هستند . در گذشته با سرچ یک کلمه ممکن بود سایت های نامربوطی به کاربر نمایش داده شود یکی از دلایل آن نیز فریب موتور جستجوگر گوگل توسط برخی سایت ها بود . به همین دلیل گوگل برای این که بتواند بهترین نتایج را به کاربران ارائه دهد شروع به ساخت ربات ها کرد . هر کدام از این ربات ها بصورت کاملا هوشمند شبانه روز در حال بررسی سایت ها هستند و هر کدام با توجه به وظیفه ی خود سایت ها را سنجیده و بهترین آن ها را رتبه بندی کرده و به صدر نتایج گوگل می آورند.

هر وقت شخصی یک اصطلاح را در Google جستجو کند ، Google از فرمول های ریاضی پیچیده ای به نام “الگوریتم های رتبه بندی” استفاده می کند تا آن جستجوگر را با محتوا پاسخ دهد که به بهترین وجه پاسخ سوال خود را دارد.

چگونه Google تصمیم می گیرد که چگونه رتبه بندی محتوا را انجام دهد؟

عوامل زیادی در تصمیم گیری گوگل درباره نحوه رتبه بندی صفحات وب وجود دارد. این عوامل رتبه بندی مواردی مانند:

  • استفاده از اصطلاح جستجو (“کلید واژه”) و اصطلاحات مرتبط در محتوا
  • قابلیت اطمینان دامنه
  • تعداد و کیفیت سایتهای دیگر که به آن صفحه پیوند دارند
  • کیفیت محتوا (شامل طول ، قالب بندی و موارد دیگر)
  • سرعت وب سایت

…و خیلی بیشتر.

برای گوگل قبل از هر چیز کاربران اهمیت ویژه ای دارند . گوگل می خواهد بهترین خدمات ، بهترین کالا ، بهترین مقاله ، و در کل بهترین ها را با کم ترین کاستی ها به کاربران نمایش دهد. . به همین خاطر هر روز الگوریتم های خود را بروز می کند و هر روز هوشمند تر می شود. این امر باعث می شود همزمان با بهینه سازی سایت، شما سعی کنید بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید .
برای صدر نشینی یا افزایش رتبه سایت تان شما نیاز به یک کارشناش سئو سایت متخصص و با تجربه دارد .

سئو سایت چیست؟

موتورهای جستجو سه مرحله اساسی برای رتبه بندی یک وب سایت را دنبال می کنند:

خزنده :

موتورهای جستجو دارای عنکبوت یا رباتهایی هستند که یک وب سایت را اسکن می کنند ، کل محتوای وب سایت را کپی می کنند و آن را در فهرست موتور جستجو ذخیره می کنند.

فهرست بندی :

فهرست بندی روش اضافه کردن صفحات وب به نتایج جستجوی Google است. اگر وب سایت شما در فهرست موتور جستجو قرار نگیرد ، هیچ کس قادر به یافتن وب سایت شما نخواهد بود.

رتبه بندی :

 وقتی چیزی را در Google تایپ می کنید ، مناسب ترین وب سایت ها (از فهرست) در نتایج جستجو ظاهر می شوند. این نتایج بر اساس چندین عامل مانند مکان کاربر ، زبان ، تجربه و غیره بنا شده است.

سئوکار کیست؟
سئو کار
سئو کار یا کارشناس سئو با توجه به الگوریتم های گوگل و رعایت اصول سئو سایت تان را بهینه سازی می کند . ابتدا با بررسی سئو سایت شما یک گزارش تهیه می کند که در حال حاضر در چه وضغیتی قرار دارید . سپس با توجه به کلمات کلیدی پیشنهادی خودتان ، بررسی کلمات کلیدی که رقبای شما استفاده کرده اند ، کلمات پیشنهادی برخی سایت هایی که کلمات کلیدی پر بازدید را رصد میکنند و راههای دیگر کلمات کلیدی مناسب برای موضوع کسب و کار یا سایت تان را با ابزارهایی آنالیز کرده ، سپس با همکاری خود شما شروع به تولید کردن محتوای سئو و در نهایت با ساخت لینک های مناسب سایت را بهینه سازی میکند.

سئو کار برای افزایش رتبه سایت چه کارهایی را انجام می دهد؟

تا اینجا با مفهوم کلی سئو سایت آشنا شدیم و دانستیم که قرار گرفتن سایت در صفحه یک گوگل و در نتیجه آمار بازدید سایت  وابسته به سئو سایت شماست.

حال می خواهیم در این مقاله بپردازیم به کلیات کارهایی که یک متخصص و کارشناس سئو انجام می دهد. اصطلاحا با رعایت اصول سئو سایت را بهینه سازی می کند.

یک کارشناس سئو در درجه اول سایت شما را بطور کلی بررسی و آنالیز میکند ، با فضای کلی کسب و کار شما آشنا میشود . هدف تان را بررسی میکند. سایت های رقبا را آنالیز می کند . و شروع به کار میکند.

بصورت خلاصه و کلی بخشی از کارهایی که روی سایت انجام می گیرد را در زیر می بینیم.

آنالیز سایت

تجزیه و تحلیل سایت

در مرحله اول پس از قرارداد سئو کار سایت شما را بررسی میکند تا نیاز ها ، مشکلات و کاستی های سایت را در نظر داشته باشد. بطور کلی یک گزارش از سایت تان تهیه می کند.

آنالیز و انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای تمام صفحات سایت

تهیه یک لیست از مجموع کلمات کلیدی اولین کاری است که کارشناس سئو انجام می دهد. کارشناس سئو ابتدا با کمک خود مدیر یا در واقع صاحب سایت تمام کلماتی که به ذهنش می رسد را روی کاغذ می نویسد . کلمات کلیدی به کلماتی گفته می شود که کاربران از آنها برای یافتن هدف خود در موتور های جستجوگر سرچ می کنند.

سپس با کمک افزونه هایی خاص کلمات مشابه کلمات پیشنهادی شما را یافته و لیست دیگری از کلمات پر بازدید را که بیشترین سرچ را در گوگل داشته اند تهیه میکند. و در نهایت توسط افزونه های کاربردی دیگر مانند moz بهترین و پربازدید ترین کلمات را بترتیب جدا میکند. این کلمات کلیدی در واقع بیشترین سرچ را در موتور های جستجوگر داشته اند. و به سئو کار کمک می کنند تا بهترین محتوا را برای سئو سایت تولید کند.

طرح بهترین استراتژی برای پیشبرد سایت

با توجه به سایت های مختلف یک کارشناس سئو خوب می بایست قدرت این را داشته باشد تا بتواند یک استراتژی راهبردی یا حتی با یک ایده نو و  مناسب برای سایت برنامه ریزی کند. تا سریع ترین و بهترین نتیجه را در پیشبرد سایت بدست آورد.

انواع بهینه سازی سایت:

سئو داخلی چیست؟

سئوی کامل ON-PAGE

به کلیه عملیات بهینه سازی داخلی سئو سایت که کارشناس سئو انجام می دهد را سئو داخلی یا On-Page SEO می گویند.

از جمله می توان به تولید محتوای اشاره کرد . هر گونه تولید محتوا مانند مطلب ، ساخت فیلم و کلیپ ، ساخت پادکست ، درج عکس مناسب . و فقط تولید یک محتوا به تنهایی کافی نیست می بایست تمام اصول سئو را آنها رعایت کند. مثلا alt عکس ، استفاده از کلمات کلیدی با توجه به چگالی بدست آمده ، استفاده درست و طبق اصول سئو از تگ های html و مهم تر از همه کپی نبودن محتوا که بسیار مهم است چرا که محتوای کپی کاملا مضر و در دراز مدت حتما باعث اسپم یا پنالتی سایت می شود .همچنین لینک سازی داخلی با رعایت اصول سئو      ( برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد سئو on-page کلیک کنید)

سئو خارجی

سئوی کامل OFF-PAGE

سئو خارجی به تمام عملیات بیرون از صفحات سایت گفته می شود،  که یک سئو کار برای بهبود سایت و افزایش اعتبار سئو سایت باید انجام دهد. از جمله فعالیت های سئو خارجی می توان از فعالیت در سوشال مدیا یا همان شبکه اجتماعی و گرفتن لینک از بلاگ ها ، انجمن ها و سایت های معتبر نام برد.

همچنین رپورتاژ آگهی و تبلیغاتی میدانی نیز جز اصول سئو خارجی می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اصول سئو خارجی کلیک کنید.

آنالیز سایت

نصب کنسول سرچ گوگل ( وبمستر) و بررسی وضعیت تکنیکی سایت به صورت روزانه

google web master  گوگل وبمستر یا کنسول سرچ کنسول یکی از قدرتمند ترین ابزارهای گوگل می باشد، که به مدیریت وبسایت ما در موتور جستجو گر گوگل کمک میکند. به این صورت که اول به ما اطمینان میدهد جستجوگر گوگل به سایت ما دسترسی دارد، سپس اطلاعاتی در اختیار ما میگذارد که با مطالعه و پیگیری آنها درمیابیم گوگل سایت ما را چگونه میبیند و برای بهینه سازی سایت خود چه مواردی هست که باید در نظر بگیریم.

نصب ، آنالیز و بررسی راهبردی گوگل آنالیتیکز

گوگل آنالیز یک وب سایت و ابزار رایگان و بسیار هوشمند و قدرتمند ،جهت تجزیه و تحلیل وب سایت وارائه شده توسط گوگل است که به شما این امکان را می دهد تا بدانید چگونه کاربران شما را پیدا کرده اند. همچنین یک راهنمای بسیار خوب برای آنالیز و بررسی بازدید کنندگان ، ساعت بازدید ،محل بازدید کننده ، سن و شغل بازدیدکنندگان و .. . سایت تان می باشد.

با استفاده از Google Analytics، می توانید ROI را برای بازاریابی آنلاین خود پیگیری کنید. شما می توانید بازدیدکنندگان خود را در ابعاد مختلف بررسی و مرتب کنید. شما می توانید محصولات Google مانند ادغام تبلیغات و کنسول های خود را یکپارچه ادغام کنید. همچنین شما می توانید از کدهای ردیابی برای برچسب گذاری و ردیابی هر تبلیغات و یا هر کمپین در هر پلت فرم / وب سایت استفاده کنید.

Google Analytics اطلاعات مسیر را چگونه ردیابی می کند؟

Google Analytics تمام داده های آن را با یک کد ردیابی منحصر بفردی که شما در هر صفحه وب سایت خود نصب می کنید، ردیابی می کند. این کد قطعه ای کوچک از جاوا اسکریپت است، یا یک زبان برنامه نویسی که در مرورگر بینندگان زمانی که آنها از آن صفحات بازدید می کننداجرا می شود.

فعالیت در Social Bookmark های معتبر جهان

در صنعت سئو همیشه در مورد اینکه شبکه های اجتماعی چه نوع تاثیری می تواند در سئو سایت داشته باشد بحث هایی بود است یکی از کمک های بسیار مهمه شبکه های اجتماعی این است که می تواند مانند موتورهای جستجوگر ترافیک را به وب سایت هدایت کند. فعالیت در سوشال مدیا یا شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی در سئو سایت دارند . بخصوص بک لینک های ساخته شده در رتبه سایت موثر هستند. 

فعالیت در دایرکتوری های معتبر داخلی

وبلاگ

ایجاد وبلاگ های متعدد

یک متخصص سئو حرفه ای پس از تولید محتوا جهت بهبود بهتر سئو سایت و رعایت اصول سایت بایستی لینک خارجی ، یا بک لینک بسازد. گاهی برخی سئوکارها از راه غیر اصولی سئو استفاده کرده و برای تسریع کار، بک لینک های پولی خرید میکنند. ولی این کار کاملا تقلب محسوب شده که اصطلاحا آنرا سئو کلاه سیاه می نامند. در این روش شاید سایت شما بسرعت به جایگاه بالایی برسد ولی با توجه به این که یک کار خلاف اصول سئو انجام شده ، پس از مدت کوتاهی توسط ربات های گوگل سایت شما پنالتی خواهد شد.

برای ساخت بک لینک مناسب باید از روش درست آن استفاده کرد یکی از این روش ساخت وبلاگ های متعدد و ایجاد لینک در وبلاگ ها برای افزایش اعتبار سایت می باشد.

 

تکنیک های بهینه سازی سایت

تکنیک های بهینه سازی سایت
سئو کلاه سفید

۱٫سئو کلاه سفید:

سئو کلاه سفید استفاده از تاکتیک ها و استراتژی هایی است که کلیه دستورالعمل ها و خط مشی های موتور جستجو را دنبال می کند. ویژگی مشخص سئو کلاه سفید باعث شده است که کاربران یا انسانها اولویت باشند و موتورهای جستجوگر نیستند.

 هر عملی که با هدف بهبود رتبه بندی جستجوی یک وب سایت در حالی که هنوز همواره صداقت خود را حفظ کرده و مطابق با دستورالعمل های موتور جستجو است ، نمونه ای از سئو کلاه سفید است. 

سئو کلاه خاکستری

۲٫سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری  عملی برای استفاده از روشهای قانونی فنی برای بهبود رتبه سایت شماست اما از نظر اخلاقی مشکوک هستند و می توانند روزی به کلاه سیاه تبدیل شوند. مانند اوج قانونی فکر کنید. آنها ممکن است امروز قانونی باشند و شما را بالا ببرند ، اما ممکن است طی دو سال مجازات به دلیل استفاده از آنها در هنگام تغییر قانون برای گرفتن ترکیبات جدید در خیابان مجازات شوید.

سئو کلاه سیاه

۳٫سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه چیست؟ معمولاً به عنوان روشی که تأیید نشده است تعریف می شود که با این وجود می تواند باعث افزایش رتبه صفحه در صفحه نتیجه موتور جستجو ( SERP ) شود. این شیوه ها مخالف شرایط خدمات موتور جستجو است و می تواند منجر به ممنوعیت سایت از موتور جستجو و سایت های وابسته شود. لیستی از تاکتیک ها و راهکارهای به کار گرفته شده توسط دست اندرکاران سئو کلاه سیاه به طور آشکار در دستورالعمل های وب مستر گوگل و دستورالعمل های مربوط به مدیر بینگ گوگل بطور علنی رد شده است.

خدمات سئو

خدمات سئو:

خدمات سئو  سایت fire seo  به گونه‌ای طراحی شده است که سایت شما  بتواند بیشتر از ترافیک ارگانیک Google به طرز مشروع  به فروش بیشتر رسیده و بهینه سازی سایت شما رضایت بخش باشد.

شما ابتدا با ارسال سایتهای “ با کیفیت بالا ” به Google که استانداردهای فنی و کیفیت آنها را رعایت می کنند ، از Google با افزایش ترافیک مواجه می شوید. Google می تواند سایت هایی را که شرایط کیفیت پذیرفته شده را برآورده نمی کنند ، مجازات کند. ما وب سایت شما را در برابر این الزامات موتور جستجو بررسی می کنیم و اقدامات لازم را برای اطمینان از برآورده ساختن آنها در آینده انجام می دهیم.

هزینه  خدمات سئو برای هر پروژه بستگی به اندازه وب سایت شما ، نوع کار مورد نیاز برای رفع هر چیز و چقدر زمان گفتن کار برای اجرای آن دارد. همه وب سایت ها بی نظیر هستند ، بنابراین هر کمپین سئو از نظر کار مستقر و بازه های زمانی پروژه نیز باید بی نظیر باشد.

خدمات بهینه سازی موتور جستجوگر حرفه ای ما به گونه ای طراحی شده اند که سایت تجاری شما را بهینه می کنند تا از لیست های طبیعی Google نهایت استفاده را ببرند. ما این کار را با برآورده کردن الزامات Google از نظر نحوه ارزیابی کیفیت وب سایت شما در برابر سایر سایت های رقیب انجام می دهیم.

10 گام طلایی موفقیت سئو
10 مرحله برای موفقیت SEO

۱٫ اهداف شما

مشاوران بازاریابی ما با تجربه در تعریف اهداف بازاریابی دیجیتال خود با شما همکاری می کنند ، و یک بستر اولیه برای شروع استراتژیک کردن برنامه بهینه سازی سایت خود ایجاد می کنید.

۲٫ ممیزی سایت

با کمک به وب سایت شما ، ما از نقاط قوت و ضعف موقعیت فعلی شما درک بهتری می گیریم. با استفاده از طیف گسترده ای از ابزارهای جستجوگرها ، عناصر وب سایت شما را شناسایی و اولویت بندی می کنیم که بیشترین سود را خواهد داشت.

۳٫ تجزیه و تحلیل رقابتی

حسابرسی از اقدامات رقبای شما روشی اثبات شده برای تشخیص ارزش پیشنهادی بی نظیر شما است. این همچنین به تیم سئو ما کمک می کند نقاط قوت کسب و کار شما را برجسته کند و در عین حال با چشم انداز رقابتی صنعت شما در ارتباط باشید.

۴٫ تحقیقات کلمات کلیدی

این مرحله مهم شامل یک تحلیل عمیق از اصطلاحات جستجوی عامه پسند ، همراه با بینش درباره چگونگی جستجوی مشتریان است. تیم ما حجم جستجوی ، رقابت و فرصت را از طریق میزبان ابزارهای کلیدی مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد که به تیم ما امکان می دهد فرصتهای رشد برای تجارت شما را کشف کند و اصطلاحاتی را که برای رشد شما با ارزش هستند شناسایی کند.

۵- بهینه سازی نقشه برداری

استراتژیست های بهینه سازی سایت ما چگونگی اجرای برنامه بهینه سازی شما را طرح می کنند. این شامل اختصاص عبارات کلیدی مناسب به صفحات مناسب در سایت شماست. این مرحله مهم به شما اطمینان می دهد که مشتریان هنگام جستجوی اصطلاحات مربوط به مشاغل ، محصولات یا خدمات خود ، شما را پیدا کنند.

۶٫ اجرا

با استفاده از نقشه تحقیق و بهینه سازی سایت ، SEO های ما بهینه سازی داخلی را در وب سایت شما اعمال می کنند. ما تمام تغییراتی را که ایجاد می کنیم ، پیگیری می کنیم و این به تیم ما کمک می کند تا اثربخشی برنامه خود را ارزیابی کند.

۷٫ نظارت بر ترافیک و رتبه بندی

ما با تجزیه و تحلیل معیارهای جمع آوری شده از طریق Google Analytics و کنسول جستجو ، نحوه عملکرد سایت شما را کنترل می کنیم. این بینش ها نه تنها به ما نشان می دهد که سایت شما چگونه کار می کند ، بلکه می تواند چشم ما را به سمت فرصت های جدید باز کند یا شکست ها را نیز شناسایی کند. این یک توپ کریستالی نیست ، اما بسیار نزدیک است!

۸- برنامه SEO را اصلاح کنید

با استفاده از داده های عملکرد سایت ، ما برنامه SEO خود را اصلاح می کنیم و به بهبود بهینه سازی موتور جستجوی شما ادامه می دهیم. مطالعه داده های تجزیه و تحلیل شما به ما امکان می دهد تنظیماتی را برای بهینه سازی سایت شما انجام دهیم و همچنان بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل کنیم.

۹٫ ایجاد محتوا

تیم ما با استفاده از خدمات بازاریابی محتوا ، محتوای منحصر به فردی را برای جذب مشتری و انجام موتورهای جستجو ایجاد می کند.

۱۰٫ گزارش و پالایش

ما به طور معمول نظارت و گزارش عملکرد سایت شما را ادامه می دهیم. این شامل بررسی داده های تجزیه و تحلیل شما همراه با سلامت کلی سایت شما می باشد. این به تیم ما اجازه می دهد تا در بالای موقعیت سایت شما در بازار باقی بماند.

افزایش زمان ماندگاری در سایت
افزایش زمان ماندگاری کاربر در سایت

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در بهینه سازی سایت مد نظر است زمان ماندگاری کاربران در صفحات مختلف سایت است. این قضیه به قدری در سئو مهم است که بسیاری از سایت ها توسط همین یک فاکتور توانسته اند رتبه خوبی را در نتایج جست و جو از آن خود کنند.

کاری که در ابتدا باید انجام دهید این است که کاری کنید بازدیدکنندگانتان از سایتتان فرار نکنند.

 مهمترین عاملی که باعث می شود تا کاربران بیشتری در سایت شما ماندگار شوند محتوا است:

 اگر بتوانید محتوایی مد نظر کاربرانتان تولید کنید مطمئن باشید که همیشه محتوای شما را دنبال می کنند و مدت ها وقت خود را در سایت شما سپری می کنند.

استفاده از دیگر فرمت های محتوایی همچون تصویر؛ ویدیو؛ فایل صوتی نیز تاثیر مهمی در افزایش ماندگاری کاربران در سایت شما دارد.

خوانایی در محتوا خیلی مهم است:

مثلا از پاراگراف های بلند و طولانی نباید استفاده کنید. سعی کنید هر پاراگراف ۲ الی ۳ خط باشد. یا اینکه در بین پاراگراف های خود یکی در میان از عکس استفاده کنید تا کاربرانتان بیشتر مشتاق شوند تا محتوای شما را مطالعه کنند. بهتر است با استفاده از نقطه، جملات خود را کوتاه تر نیز کنید.

استفاده از لندینگ پیج های جذاب:

سعی کنید در ساخت لندینگ پیج های خود کمی خلاقانه تر باشید. صفحات فرودی با دعوت به اقدام های رد نشدنی طراحی کنید

 آزمون یا نظرسنجی جذاب 
استفاده از دعوت به اقدام

و در پایان بالا بردن میزان ماندگاری کاربران در سایت کار آسانی نیست! ولی اگر بتوانید به خوبی از پس این کار برآیید مطمئن باشید در بهینه سازی سایت شما بسیار تاثیر گذار است.